Delo obsega:

1. Vodenje in organizacija kreativnega področja:

• vzpostavitev kreativnih procesov in uvajanje izboljšav za stalno dviganje kakovosti in učinkovitosti dela;

• identifikacija in prenašanje dobrih praks iz okolja s posebnim poudarkom na prilagoditvi na okolje PM in naše cilje;

• krepitev timskega duha in zagotavljanje dobrega sodelovanja v timu;

• skrb za profesionalni razvoj kreativnih direktorjev z mentoriranjem, zagotavljanjem izobraževanj ali drugih načinov za razvoj veščin;

• sodelovanje v kadrovskih procesih na ravni področja, kar v praksi pomeni tudi sodelovanje pri kadrovanju, ocenjevanje uspešnosti, izobraževanje.

2. Vsebinsko in projektno delo:

• vodenje kreativnega procesa pri najpomembnejših naročnikih: usmerja in nadzoruje ustvarjalni proces od analize, načrtovanja, izbora rešitev, izvajanja do končnega izdelka;

• samostojno pripravljanje kreativnih zasnov ali usmerjanje sodelavcev pri:
    - snovanju in implementaciji strategij za različne kreativne projekte ali marketinške kampanje;
    - snovanju marketinških strategij (celostnih, ki pokrivajo vsa področja in aktivnosti marketinga, ali pa strategij za posamezna področja oziroma kanale);
    - snovanju vsebinsko-kreativnih konceptov za nove medije, prenovo medijev ali za posamezne nove formate;

• sodelovanje z direktorji naročnikov in vodji posameznih projektov pri načrtovanju projektnih faz in potrebnih resursov;

• odgovornost za strokovno in kakovostno izvedbo aktivnosti ter kvaliteto rezultatov (pregledovanje delnih rezultatov in usmerjanje sodelavcev);

• pripravljanje strukturiranih in vsebinsko odličnih prezentacij ter drugih multimedijskih načinov učinkovite predstavitve;

• predstavitev idej in konceptov naročnikom ter svetovanje o učinkovitih načinih za reševanje komunikacijskih izzivov;

• sodelovanje z direktorjem naročnikov na sestankih z naročniki za odkrivanje svežih priložnosti ter pripravljanje novih predlogov in konceptov;

• spremljanje uspešnosti predlaganih rešitev: pridobitev in analiza podatkov, priprava ključnih ugotovitev ter na podlagi tega priprava novih predlogov za naročnika.

KLJUČNE IZKUŠNJE, KOMPETENCE IN ZNANJA:

• odlično poznavanje kreativnih procesov in najmanj pet let delovnih izkušenj pri kreativnih projektih;

• izkušnje pri snovanju in izvajanju velikih kompleksnih kreativnih projektov;

• izkušnje ter strast do vodenja in ustvarjanja visoko motiviranih ekip.


Kompetence

• oblikovanje in implementacija kreativnih procesov;

• identifikacija priložnosti za izboljšave in uvajanje sprememb;

• prodajna žilica in orientiranost na nove priložnosti;

• odlične komunikacijske sposobnosti (predstavljanje, motiviranje, argumentiranje ...);

• visoko razvita empatija in iskrena motivacija za ustvarjanje visokokakovostnih rezultatov, ki bodo najbolj pomagali naročniku;

• organizacijske sposobnosti in strukturirano razmišljanje;

• operativna odličnost ter sposobnost iskanja dobrega ravnotežja med učinkovitostjo in kakovostjo.

• facilitacijske veščine za izvedbo različnih dogodkov pri naročnikih (delavnice, predstavitve, brainstormingi ...);

• poznavanje širšega okolja kreativnega področja in dobrih praks ter trendov v mednarodnem okolju;

• sposobnost strateškega razmišljanja ter odlično znanje načrtovanja in organiziranja dela;

• velik plus: izkušnje z razvijanjem kreativnega področja v podjetju.


Tvojo prijavo in morebitne naslednje korake bomo obravnavali skrajno diskretno vse do točke skupne odločitve. Prijave bo pregledala izključno direktorica področja.


Če se prepoznaš v tej priložnosti, te vabimo, da se nam pridružiš in soustvarjaš prihodnost agencije PM.


POŠLJI NAM SVOJO PRIJAVO Z ŽIVLJENJEPISOM NA NASLOV mia.vouk@p-m.si.

Pošlji nam svojo prijavo z življenjepisom!