• vzpostavitev kreativnih procesov in uvajanje izboljšav za stalno dviganje kakovosti in učinkovitosti dela;
• identifikacija in prenašanje dobrih praks iz okolja s posebnim poudarkom na prilagoditvi na okolje PM in naše cilje;
• krepitev timskega duha in zagotavljanje dobrega sodelovanja v timu;
• skrb za profesionalni razvoj kreativnih direktorjev z mentoriranjem, zagotavljanjem izobraževanj ali drugih načinov za razvoj veščin;
• sodelovanje v kadrovskih procesih na ravni področja, kar v praksi pomeni tudi sodelovanje pri kadrovanju, ocenjevanje uspešnosti, izobraževanje.
• vodenje kreativnega procesa pri najpomembnejših naročnikih: usmerja in nadzoruje ustvarjalni proces od analize, načrtovanja, izbora rešitev, izvajanja do končnega izdelka;
• samostojno pripravljanje kreativnih zasnov ali usmerjanje sodelavcev pri:
- snovanju in implementaciji strategij za različne kreativne projekte ali marketinške kampanje;
- snovanju marketinških strategij (celostnih, ki pokrivajo vsa področja in aktivnosti marketinga, ali pa strategij za posamezna področja oziroma kanale);
- snovanju vsebinsko-kreativnih konceptov za nove medije, prenovo medijev ali za posamezne nove formate;
• sodelovanje z direktorji naročnikov in vodji posameznih projektov pri načrtovanju projektnih faz in potrebnih resursov;
• odgovornost za strokovno in kakovostno izvedbo aktivnosti ter kvaliteto rezultatov (pregledovanje delnih rezultatov in usmerjanje sodelavcev);
• pripravljanje strukturiranih in vsebinsko odličnih prezentacij ter drugih multimedijskih načinov učinkovite predstavitve;
• predstavitev idej in konceptov naročnikom ter svetovanje o učinkovitih načinih za reševanje komunikacijskih izzivov;
• sodelovanje z direktorjem naročnikov na sestankih z naročniki za odkrivanje svežih priložnosti ter pripravljanje novih predlogov in konceptov;
• spremljanje uspešnosti predlaganih rešitev: pridobitev in analiza podatkov, priprava ključnih ugotovitev ter na podlagi tega priprava novih predlogov za naročnika.