• novinarji, ki radi raziskujejo in znajo potešiti svojo (in bralčevo) radovednost;
• uredniki medijev, ki bi si želeli profesionalizirati svojo vlogo in razširiti svoje znanje;
• tekstopisci, ki znajo ubesediti, kar so si zamislili, in jim sprva morda neprivlačne teme ne delajo težav.
Odgovoren boš predvsem za:
• pripravo vsebinskih konceptov različnih medijev (članka, revije, spletnega mesta, videa ipd.);• prepoznavanje, ali je vsebina, ki jo boš dobil predse, primerna za tistega, ki mu je namenjena;
• urejanje že pripravljenih besedil;
• pisanje besedil vseh tipov (konceptualna zasnova in izvedba), od vabil do poglobljenih člankov, scenarijev za dogodke in celotnih vsebin spletnih strani;
• prilagajanje vsebin za druge medije in formate;
• slovnično in slogovno kakovost besedil ter ton komuniciranja naročnikov.
Zelo pomembno je, da imaš:
• obvezno vsaj pet let delovnih izkušenj na delovnem mestu, na katerem je prevladovalo pisanje (v mediju ali v agenciji na področju vsebinskega marketinga);
• razumevanje in odprtost za nove medije, so pa uredniške izkušnje iz tradicionalnih medijev prednost;
• kreativnost pri iskanju idej, pripravi konceptov;
• odlične komunikacijske veščine (predstavitev idej, pisno izražanje, komunikacija v različnih timih);
• široko razgledanost in zanimanje za področja gospodarstva, financ, zavarovalništva, bančništva ali avtomobilizma;
• izvrstne organizacijske spretnosti (izvedba v roku, učinkovito delo, strukturiran pristop);
• odprtost do sodobnih orodij in novih oblik medijev, radovednost in raziskovalnega duha;
• proaktivnost pri delu in pomoči sodelavcem;
• osebnostno prilagodljivost in timsko naravnanost.