• Radijci in drugi novinarji, ki radi raziskujejo in znajo potešiti svojo (in bralčevo) radovednost.
• Uredniki kakšnih manjših ali eksperimentalnih medijev, ki si želijo svojo vlogo profesionalizirati in razširiti svoje znanje.
• Ostale aktivnosti v povezavi z digitalnim marketingom.
• Pisci – tudi tekstopisci, ki znajo ubesediti, kar so si zamislili in jim sprva morda neprivlačne teme ne predstavljajo težav (ravno nasprotno).
Odgovoren boš predvsem za:
• pisanje vseh vrst besedil (konceptualna zasnova in izvedba), od vabil do poglobljenih člankov in celotnih vsebin spletnih strani,
• slovnično in slogovno kakovost besedil ter primeren »tone of voice« za naročnikove komunikacije.
Zelo pomembno je, da imaš:
• obvezno vsaj 5 let izkušenj na delovnem mestu, kjer je prevladovalo pisanje (v mediju ali v agenciji),
• odlične komunikacijske veščine (predstavitev idej, pisanje vsebine, komunikacija v timu),
• odlične organizacijske veščine (izvedba v roku, učinkovito delo, strukturiran pristop),
• odprtost, radovednost in raziskovalni duh,
• izjemno kreativnost pri iskanju idej in pripravi konceptov,
• proaktivnost pri delu in pomoči sodelavcem,
• osebnostno prilagodljivost in timsko naravnanost.