- Samostojna priprava podrobnih tržnih analiz,
- Zaznavanje komunikacijskih izzivov in poslovnih priložnosti za naročnike,
- Raziskovanje in analiza informacij o dejavnikih, ki vplivajo na komunikacijske aktivnosti ter interpretacija ugotovitev
- Samostojna pripravo kompleksnih poročil o uspešnosti komunikacijskih aktivnosti in priprava predlogov za izboljšave,
- Obdelava in interpretacija podatkov pri pripravi marketinških strategij,
- Pripravo konceptov (set-up) in strategij distribucije za vse vrste in velikosti kampanj,
- Izvajanje konkurenčnih raziskav in analiziranje podatkov primerjalne analize,
- Svetovanje glede optimizacije spletnih strani in oglaševalskih akcij,
- Dajanje strokovnih usmeritev glede optimizacije oglaševalskih kampanj.
…potem si verjetno zelo dober kandidat/-ka za poslovnega analitika.
Če si želiš svojo kariero nadaljevati v sodobni in mednarodno prepoznavni komunikacijski agenciji, nagrajeni z nazivom najboljše male agencije na svetu in te ni strah vsakodnevnih novih izzivov, te vabimo, da nam posreduješ svojo prijavo z življenjepisom.