Team creative

Dinamično in raznovrstno delo

We stand for planet earth

Sodelovanje z ekipo vrhunskih sodelavcev

Icon coffee

Sproščeno delovno okolje s fleksibilnim delovnikom

We stand for storytelling

Možnost strokovnega in osebnega razvoja

Team could be you

Dolgoročno naravnano zaposlitev

We stand for storytelling

Sodelovanje na mednarodno nagrajenih projektih

Management

Mentorstvo in interna predavanja na delovnem mestu

Icon research

Možnost obiska konferenc in izobraževanj

Fruit

Skrb za zdravje in dobro počutje

We stand for healthy lifestyle

Teambuildinge in športno udejstvovanje

Icon salery

Stimulativno plačilo

Kot specialist za tržno analitiko (m/ž) boste odgovorni predvsem za:

  • Samostojno pripravo podrobnih tržnih analiz,
  • Zaznavanje komunikacijskih izzivov in poslovnih priložnosti za naročnike,
  • Raziskovanje in analizo informacij o dejavnikih, ki vplivajo na komunikacijske aktivnosti ter interpretacijo ugotovitev
  • Samostojno pripravo kompleksnih poročil o uspešnosti komunikacijskih aktivnosti in pripravo predlogov za izboljšave,
  • Obdelavo in interpretacijo podatkov pri pripravi marketinških strategij,
  • Pripravo konceptov (set-up) in strategij distribucije za vse vrste in velikosti kampanj,
  • Koordinacijo priprave medijskega plana in nadzor izvedbe aktivnosti,
  • Usklajevanje in koordinacijo produkcijskih procesov in distribucijskih materialov,
  • Snovanje in implementacijo učinkovitih SEO konceptov, smernic in strategij,
  • Raziskovanje ključnih besed z namenom optimiziranja kreativnih vsebin,
  • Merjenje donosnosti naložb v spletnih in offline oglaševalskih kampanjah,
  • Izvajanje konkurenčnih raziskav in analiziranje podatkov primerjalne analize,
  • Svetovanje glede optimizacije spletnih strani in oglaševalskih akcij,
  • Dajanje strokovnih usmeritev glede optimizacije oglaševalskih kampanj.

Iščemo osebo, ki ima naslednje lastnosti:

  • odlične analitične veščine,
  • poglobljeno poznavanje digitalnih analitičnih orodij (Google Analytics, Facebook Insights, Social Bakers, Google Trends…),
  • sposobnost povezovanja poslovnih problemov z ugotovitvami iz analiz,
  • poglobljeno poznavanje slovenskih in tujih oglasnih medijev in platform,
  • spremljanje trendov in dobrih praks s področja digitalnega marketinga,
  • sposobnost kreativnega in strateškega razmišljanja ter identificiranja in reševanja problemov,
  • sposobnost indentificiranja potreb ciljnih skupin
  • univerzitetno izobrazbo družboslovne ali tehnične smeri,
  • vsaj 5 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu,
  • prednost bodo imeli kandidati z izkušnjami z delom v digitalni ali komunikacijski agenciji,
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • odlične organizacijske in komunikacijske veščine,
  • samoiniciativnost
  • proaktivnost in odprtost,
  • osebnostno prilagodljivost in timsko naravnanost.

Pošljite nam svojo prijavo z življenjepisom!