Telemach družbena omrežja

Preobrazba produktov v vsebino, pretvorba interakcij v prodajo

Je posebnosti svetlobno hitre telekomunikacijske industrije sploh mogoče ukrotiti in jih obrniti v prid poslu? Za Telemach smo imeli jasen odgovor: osredotočenost objav na družbenih omrežjih, kampanje z izjemnimi vsebinami, podprtimi s podatki in posebnostmi ciljnih skupin, časovna usklajenost objav, pozoren pregled ključnih kazalnikov uspešnosti in takojšnja odzivnost nanje. Rezutat: izjemen doseg, osupljiva količina interakcij na Facebooku, Instagramu in LinkedInu ter nekajkrat višji prihodki, povezani z nastopom na družbenih omrežjih.

Trdno strateško jedro in prožnost delovanja

Celostna komunikacijska strategija na družbenih omrežjih z jasnim fokusom, a s prilagodljivo in odzivno vsebino, ki zagotavlja prodajo.

testset

RAZISKAVA

Zasnova primerne komunikacije za zelo široko in raznoliko ciljno skupino je zahtevala poglobljeno študijo.

Pred načrtovanjem strategije so nas zanimale:

  • okoliščine telekomunikacijskega trga v Sloveniji,
  • posebnosti ciljne skupine, njihove nakupovalne navade in potrebe,
  • Telemachovi produkti, njihova praksa in posebnosti,
  • posebnosti trženja telekomunikacij na družbenih omrežijih,
  • uspešne zgodbe na tem področju.

STRATEGIJA

V celostno strategijo smo združili prepoznaven slog objav, vsebinski načrt z nenehno prisotnostjo in komunikacijsko odzivnostjo ter načela podpore uporabnikom in ustreznega sporazumevanja z njimi.

Telemach družbena omrežja
Povezovanje pozitivne uporabniške izkušnje s prodajo.

PRODUKCIJA

Kljub obsežni količini objav veliko pozornosti namenjamo njihovi kakovosti. Vsaka objava je premišljena, vsebinsko temelji na podatkih in izkorišča komunikacijske priložnosti.  Zanimive, navdihujoče in uporabne objave so tako v vsakem trenutku povezane s pričakovanji, potrebami in življenjem uporabnikov.

Načela podpore uporabnikom

Ustrezna, hitra in prijazna komunikacija z uporabniki na družbenih omrežjih je ključna, posebno v kriznih situacijah. Zato smo v digitalni beli knjigi opredelili jasna vodila in orodja, ki so administratorjem in komunikatorjem v pomoč pri delu.

DISTRIBUCIJA

Doseg in vključenost uporabnikov zagotavljamo z uspešnim predvidevanjem aktualnih tematik, uporabo primerno sproščenega in simpatičnega tona zapisov ter s takojšnjimi odzivi na priložnosti za zanimivo vsebino. A ključ do uspešne distribucije vsebin je ciljno usmerjanje objav, temelječe na pridobljenih podatkih.

Pozorni na kazalce uspešnosti

Celovita matrika ključnih kazalcev uspešnosti nam pomaga prepoznavati uspehe, trende in pomanjkljivosti trženja na družbenih omrežjih. Dnevne analize kazalcev in podatkov Telemachove spletne trgovine omogočajo takojšnjo odzivnost, ponastavitev usmerjanja objav na nove ciljne skupine, predrugačenje trženjskega načrta in določitev smeri nadaljnjega dela.

UPRAVLJANJE

Fleksibilnost je zakon! V dinamičnem, spreminjajočem se in tekmovalnem svetu družbenih omrežij in trženja ni časa za počitek. Ustvarjalno pisanje in dizajn, tehnično usmerjanje, analitika, vodenje projektov in kampanj – vse to počnemo z roko v roki s Telemachom.

REZULTATI

Dobra odzivnost in izjemen doseg pomenita uspešno spremljanje in vodenje uporabnika po nakupni poti – vse do njegove odločitve za Telemachove produkte in storitve.

Števika ena

v odzivnosti obiskovalcev na družbenem omrežju (v primerjavi z drugimi telekomunikacijskimi družbami v Sloveniji).

Do dvakrat

več posameznih obiskovalcev dosežejo objave vsak teden.

Višji prihodki

družbe Telemach, ki so povezani z nastopom na družbenih omrežjih.

Nagrajena tiskana revija

Najpogosteje mednarodno nagrajena slovenska korporativna revija (Lidl).

Preberi več

Sistem za upravljanje vpoklica vozil

Inovativna in prijazna rešitev za upravljanje vpoklica vozil koncerna Volkswagen.

Preberi več

Pionirska spletna rešitev

Pionirska spletna rešitev po meri posameznika.

Preberi več