Odgovor na to enostavno vprašanje pa seveda ni tako preprost, zato ga je morda najlažje pojasniti na konkretnem in v tem dopustniškem času zelo aktualnem primeru prenove spletnega mesta hotelskega velikana Maistra.com. 18 hotelov, 11 letovišč in 6 kampov v Rovinju, Vrsarju, Dubrovniku ter Zagrebu postavljajo Maistro v vodilno vlogo v segmentu luksuznih hotelskih nastanitev v regiji.

Glavni cilji Maistre pred prenovo so bili:

  • izboljšati direktno prodajo luksuznih hotelskih nastanitev,
  • potencialnim gostom zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo,
  • enostavna uporaba za naročnika.

 

Sodobna arhitekturna zasnova kompleksne spletne strani, preprosta uporabniška izkušnja in privlačen dizajn so ključni gradniki uspeha projekta.

Da bi ostala vodilna na svojem področju, je Maistra želela rešitev, razvito na najnovejših tehnologijah in pristopih, ki bodo zagotovili dolgo življenjsko dobo spletnega mesta tudi v prihodnosti.

Novo spletno mesto je tako zahtevalo združitev prej popolnoma ločenih sistemov za rezervacije, integracijo programa zvestobe na spletno mesto in v rezervacijski proces, pa tudi nadgradnjo uporabniškega vmesnika po pristopu »mobile first« za večjo dostopnost, boljši SEO in hitrejše delovanje spletnega mesta. V okviru vizualne prenove je bilo treba pripraviti več kot 80 predlogov v najkrajšem možnem času.

Pri razvoju obsežnih spletnih mestih je ključno določiti prednostne naloge. Pri projektu Maistra smo se zato osredotočili na razvoj tistih funkcionalnosti, za katere smo ocenili, da bodo maksimalno prispevale k doseganju poslovnih ciljev. Razvoj smo izvedli postopoma, sproti pa skrbno spremljali napredek in učinke.

V fazi odkrivanja smo tesno sodelovali s stranko, analizirali obstoječo spletno stran in procese ter izbrali ustrezno tehnologijo in rešitve. Poseben poudarek smo namenili povečanju konverzij ter zagotavljanju hitrosti in varnosti spletnega mesta. S tem smo zagotovili uspešno izvedbo projekta ter izboljšali uporabniško izkušnjo in poslovne rezultate stranke.

Poleg izboljšanja hitrosti nalaganja in bistvenega podaljšanja časa, ki ga uporabniki preživijo na strani, nam je uspelo tudi povečati prodajo za več kot 10 odstotkov.

S polnim zaupanjem v naš proces razvoja spletnega mesta in razumevanjem pomembnosti uporabe sodobne tehnologije je Maistra postavila spletno mesto, ki sedaj odraža vrednote blagovne znamke. Prilagojen uporabniški vmesnik in brezšivna integracija rezervacijskega sistema uporabnikom omogočata enostavno uporabniško izkušnjo pri nakupu, lojalnostni sistem pa ugodnejše cene.

Sestavljiva (kompozitna) arhitektura je bistveno pripomogla k večji hitrosti delovanja in skrajšala čas razvoja, hkrati pa omogočila uporabo najboljših orodij za specifično funkcionalnost, na primer naprednega AI-iskalnika Algolia ali pa Cloudinaryja za upravljanje digitalnih virov (slik in video materialov).

Visoki cilji, ki smo jih zastavili na začetku projekta, so bili tako v veliki meri preseženi. Poleg izboljšanja hitrosti nalaganja in bistvenega podaljšanja časa, preživetega na strani, nam je uspelo povečati tudi prodajo, in sicer za več kot 10 odstotkov.

 

Podrobno predstavitev projekta in dosežene cilje si lahko ogledate v TEM VIDEU.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.