Za znamko Ricola smo v agenciji PM, poslovni mediji ustvarili kampanjo, ki je najbolj znane švicarske zeliščne bombone popeljala iz sezone gripe in prehladov naravnost v igrivo poletje.
Kako blagovno znamko, ki jo večina povezuje z mrzlimi dnevi, ko iščemo olajšanje za prehlajeno grlo, premakniti v svet sonca, potovanj in poletnih dogodivščin? Ricola je namreč tokrat izjemoma želela prav to: odmik od prevladujoče zimsko-prehladne komunikacije, da bi nagovorila mlade ter spremenila njihovo percepcijo blagovne znamke in zeliščnega okusa bombonov, posledično pa seveda vplivala na prodajo.
Kreativni obrat: »To ni bombon zate.«
Da bi izstopali v poplavi oglasov, smo stavili na obrnjeno logiko. Mladi namreč ne marajo, da jim kdo ukazuje in govori, kaj je dobro zanje – pogosto celo namenoma naredijo nasprotno od tega, kar jim je bilo rečeno. Na podlagi tega razmisleka je nastal slogan »To ni bombon zate?«, ki tvori premišljeno celoto s kampanjskim ključnikom #enostavnoposkusi. Skupaj delujeta kot poziv k premisleku in akciji – nakupu bombonov.
V treh mesecih rajanja kampanje je nastalo 51 objav na TikToku Vsak video je imel v povprečju 180.802 ogledov. Skupaj so imeli videi 8.316.919 ogledov.
Kako in kam? Na TikTok!
Ker mladi vrstnikom in digitalnim ustvarjalcem zaupajo precej bolj kot klasičnim oglasom, smo naročniku predlagali vzpostavitev lokalnega TikTok profila Ricola Slovenija in redno produkcijo izvirnih vsebin z dvema izbranima ustvarjalcema, ki sta postala prepoznavna obraza blagovne znamke. S tem je Ricola dobila avtentičen glas, možnost hitrega odzivanja na trende in orodje za grajenje skupnosti.
V sodelovanju z agencijo 916 smo ob izbranih rednih ustvarjalcih vključili tudi dva makro influencerja, ki sta s svojo obstoječo bazo sledilcev krepila doseg in kredibilnost kampanje. Ključ do njenega uspeha pa je kljub temu ostal v organski, pristni vsebini, ki ji mladi zaupajo bolj kot klasičnim plačanim oglasom.
Najboljša objava je imela kar 728.800 ogledov, 3236 všečkov in 67 komentarjev, shranilo pa si jo je več kot 400 ljudi.
Ko postaneš obraz blagovne znamke
Eden najmočnejših delov kampanje je bil zagotovo razpis oziroma natečaj »To ni job zate?«, ki je združil tekmovalnega duha in priložnost za pravo plačano poletno študentsko delo.
Mehanika je bila preprosta, a izjemno privlačna: vsak prijavljeni, ki je na TikToku objavil kreativen video z označenima ključnikoma #enostavnoposkusi in #ricola, je sodeloval v izboru. Najbolj domiselne in zabavne vsebine smo sproti objavljali na uradnem profilu Ricola Slovenija, s čimer se je ta ves čas dopolnjeval s svežo, uporabniško ustvarjeno vsebino.
Ob koncu smo izbrali najboljše tri, ki so se pridružili ekipi ustvarjalcev Ricolinega slovenskega TikTok profila. To je bila torej resnična priložnost za mlade talente, da se izkažejo, pridobijo vidnost in praktične izkušnje, hkrati pa za svoje delo prejmejo plačilo.
Za naročnika je ta pristop pomenil dvojno zmago:
- neposreden dostop do sveže ustvarjalne energije in avtentičnih glasov mlajše generacije;
– stalno bogatenje kanala z avtentičnimi vsebinami, ki so jih ustvarjali uporabniki sami – torej s tistim, kar ima na družbenih omrežjih največjo verodostojnost.
Tako nam je uspelo tisto, kar klasična oglaševalska kampanja le stežka doseže – Ricola ni bila več le blagovna znamka, ki govori s ciljno skupino, temveč je postala platforma, ki posluša, spodbuja in nagrajuje.
Rezultat: nova, poletna Ricola
S kampanjo smo Ricolo iz zimskega okvira prestavili v barvito, energično in igrivo poletno zgodbo. Pokazali smo, kako lahko poglobljen vpogled v ciljno skupino, kreativni obrat v sporočilu in strateška uporaba TikToka skupaj ustvarijo kampanjo, ki preseže pričakovanja in pomembno vpliva na spreminjanje percepcije blagovne znamke. Ricola je postala sinonim za poletno svežino – in za drznost, saj si upa reči: »To ni bombon zate? #enostavnoposkusi!«
Ta spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Z uporabo te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Če jih ne želite dovoliti, ustrezno spremenite nastavitve v brskalniku. Več informacij najdete v naši Politiki piškotkov.