Lidl Slovenija že več kot deset let izdaja tiskano revijo Preprosto. Za simbolično ceno jo celo prodaja v svojih trgovinah. Kupci jo vsako leto skoraj razgrabijo. Medtem so druga podjetja po svetu, tudi v Sloveniji, čez noč ukinila svoje tiskane publikacije. Zdaj pa številna, celo taki giganti, kot je Microsoft, lansirajo nove tiskane medije ali oživljajo že ukinjene. To počnejo tako zelo glasno in ponosno, da o tem celo poročajo svetovni mediji, kot je na primer časnik The New York Times.

Pred enajstimi leti je Lidl Slovenija posegel onstran klasičnih promocijskih tiskovin in svojim kupcem ponudil visokokakovostno revijo, ki na prestol postavlja izbrano, a preprosto hrano. Znanje in ustvarjalnost slovenskih kulinaričnih navdušencev in vplivnežev pretapljamo v premišljeno vsebino. Skupaj ustvarjamo sodobne, a uporabne in preproste recepte, ki vplivajo na prodajo sestavin. Odpiramo pomenljive teme, ki gradijo zaupanje, in pripravljamo zabavne vsebinske grižljaje, ki negujejo zvestobo in so privlačni za vse bralce, tj. Lidlove (potencialne) kupce.

Drzen cilj – revijo prodajati in ne podarjati – lahko dosežemo le z najboljšo vsebino. Strategija se je obrestovala, saj so izdaje večinoma razprodane. Lidl Slovenija pa tudi s ponudbo visokokakovostne revije, ki je del celovitega in obsežnega vsebinskomarketinškega načrta, utrjuje svoj položaj kakovostnega trgovca.

Preprosto Lidla Slovenija je le ena od številnih tiskanih publikacij, ki jih produciramo v PM, poslovnih medijih. Da ne bo pomote, nismo agencija, ki obvlada le tisk, ampak že dvajset let verjamemo v večmedijski pristop (in ga tudi udejanjamo). Tip medija je za nas le tip medija. Katere medije oziroma kakšno obliko komuniciranja bomo svetovali in pomagali vzpostaviti naročnikom partnerjem, ni odvisno od tega, kaj je zdaj trend, ampak kako bodo ti lahko pri svoji komunikaciji z jasno opredeljenimi komunikacijskimi in prodajnimi cilji čim učinkovitejši.

Čarobno slikovno gradivo in besedila vzbujajo domačnost, družinsko vzdušje, toplino in udobje. Vsebina je premišljena do najmanjših podrobnosti.

Algoritem zaupanja

V digitalnem svetu, v katerem prevladuje »skrolanje«, imajo tiskani mediji novo moč: zaupanje, pozornost in prestiž.

Tiskana vsebina deluje počasneje, a globlje. Bralec si vzame čas, zato je vsaka sekunda pozornosti vrednejša. Prisotnost v tisku pomeni večjo kredibilnost, daljšo življenjsko dobo sporočila in vtis kakovosti, ki ga digitalno težko posnema.

A pozor pozor! Vsi mediji, komunikacijska orodja, kanali, kakor koli jih že poimenujete, se morajo vzajemno dopolnjevati, sobivati in vsak od njih igrati svojo vlogo. Mi in naročniki, s katerimi partnersko sodelujemo, vemo, kako to narediti.

To vejo tudi na primer pri Chanelu; njihova obsežna revija Arts & Culture Magazine zanje ni »oglasni list, temveč je platforma za pripovedovanje zgodbe njihove znamke, kulture in umetnosti«.

Skratka, pametne blagovne znamke ne zavračajo tiska, ampak ga povezujejo z digitalnim.

Koncept publikacije nastane v partnerskem odnosu, v primeru revije Preprosto s področjem za korporativne zadeve pri Lidlu Slovenija.

Najnovejša številka revije Preprosto je že v prodaji v Lidlovih trgovinah.

 

 

Vas zanima več?

Poslovni idejnik vsak mesec prinaša inovativne odgovore na vaša poslovna vprašanja s področij vsebine, kreative, kode in svetovanja.

Prijavite se tukaj.