Ta spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Z uporabo te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Če jih ne želite dovoliti, ustrezno spremenite nastavitve v brskalniku. Več informacij najdete v naši Politiki piškotkov.
22. 04. 2025
Posebni, a ne tajni: AI-agenti v vaši službi

Znamka, ki zna poslušati
Moč blagovne znamke je odvisna od tega, kako dobro zna poslušati. V zadnjih letih se je vedenje ljudi bistveno spremenilo. Informacije želijo takoj, a ne v obliki dolgih PDF-jev ali prepolnih spletnih strani, temveč v pogovoru, ki deluje naravno in personalizirano. Zato se globalno povečuje uporaba generativne umetne inteligence v marketingu, prodaji in uporabniški podpori. Avtomobilska industrija pri tem ni izjema.
AI-agenti, ki temeljijo na LLM (large language models), so logičen naslednji korak: vedno so dosegljivi, zmeraj prijazni, vselej pripravljeni odgovoriti – tudi na tista »neumna« vprašanja, ki si jih ljudje drugim človeškim bitjem morda ne upajo zastaviti v živo. Gre za napredno umetno inteligenco, ki razume kontekst, se uči iz interakcij in vedno zagotavlja aktualne informacije.
Točno takšen je AI-agent, poimenovan Elroq, ki smo ga zasnovali za Škodo Slovenija in omogoča intuitivno pridobivanje informacij o vsem, kar lahko stranko zanima o povsem novem električnem modelu Škoda Elroq in povezanih temah, kot so polnjenje, subvencije in financiranje.

AI-agent prispeva k večjemu zaupanju strank, boljšemu prvemu vtisu in znatnejši verjetnosti, da se bo stranka odločila za testno vožnjo ali nakup.
Prednosti za vse
Naročniku s tem AI-agentom rešujemo več zelo konkretnih izzivov:
- povečano povpraševanje po informacijah o vseh vidikih e-mobilnosti;
- kompleksnost tematike e-mobilnosti in številne nejasnosti pri vprašanjih o dosegu, polnjenju, baterijah, polnilni infrastrukturi, subvencijah ipd., ki zahtevajo natančne odgovore;
- (ne)konsistentnost komunikacije, ki niha glede na razpoloženje ali izkušenost svetovalca na primer v prodajnem salonu;
- hitrost in dostopnost, saj stranke pričakujejo takojšnje odgovore in rešitve, ne glede na uro ali dan.
Za znamko Škoda ima tako agent, umeščen na ustrezne modelske podstrani v okviru spletne strani skoda.si, številne pozitivne učinke, saj med drugim prispeva **k večjemu zaupanju strank, boljšemu prvemu vtisu in znatnejši verjetnosti, da se bo stranka odločila za testno vožnjo ali nakup**. Uporabnik na spletni strani ostaja dlje, saj dobiva odgovore na vsa vprašanja, ki se mu porajajo, analiza komunikacije med stranko in AI-agentom pa daje znamki neprecenljiv vir podatkov za nadaljnji razvoj vsebin in ponudbe.

Umetna inteligenca je odlično orodje, ki lahko dvigne uporabniško izkušnjo na višjo raven.
Za vrhunsko uporabniško izkušnjo
Z razvojem AI-asistenta Elroq smo v agenciji PM, poslovni mediji še enkrat več dokazali, da znamo strankam ponuditi zares celostne digitalne rešitve, ki vključujejo strateško razumevanje naročnika, tehnološko izvedbo ter stalno optimizacijo in nadgradnjo za optimalno uporabniško izkušnjo.
Projekt Elroq smo namreč razvili kot del širših prizadevanj znamke Škoda, da svojo električno prihodnost gradi ne le z odličnimi modeli, temveč tudi z vrhunsko uporabniško izkušnjo. In umetna inteligenca – seveda pravilno uporabljena – je odlično orodje, ki lahko dvigne uporabniško izkušnjo na višjo raven.
Želite izvedeti več o tem, kako lahko klepetalni robot (chatbot) reši vaše poslovne izzive? Vzpostavite stik z nami! Še prej pa poklepetajte z Elroqom. Pa ne pozabite: prej morate na spletni strani potrditi piškotke!