
Kje ste nazadnje kupovali vino?
Danes nalivamo dva kozarca rešitev, da se vaša nova znamka uvrsti na prvo mesto lestvice priklica. Kako? Za začetek z vprašanjem: kje ste nazadnje kupovali vino? V Sparu? Morda. Zelo verjetno pa na Spar kot ponudnika vina z največjo izbiro svetovnih in lokalnih buteljk v Sloveniji niste niti pomislili. In prav to je bila naša naloga: Sparovo vinoteko potisniti na prvo mesto izbire resnih in manj resnih vinoljubov.
Iskanje fokusa: preveč vina, premalo kozarcev

Sparovi široki ponudbi živil konkurira prav tako pestra izbira vina, zato se vinoteka tudi vizualno postavlja ob bok supermarketu, s čimer se krepi asociacija priklica nove znamke.
1. kozarec rešitev: ustvarjanje nove znamke
Vsaka nova identiteta znamke je sestavljena iz besedilne in vizualne podobe. Da bi kupcem prihranili nekaj truda z nepotrebnimi pomenskimi prevodi in prenesenimi pomeni, smo se odločili za ime Vinoteka.
2. kozarec rešitev: uredniški koncept za utrjevanje položaja nove znamke
Široko ponudbo najbolje komuniciramo tako, da izpostavimo posebnosti posameznih izdelkov. Izpostavitve so toliko bolj kredibilne, če za njihovo izbiro stoji strokovnjak.
Sparova Vinoteka ima zato lastnega someljeja, Valentina Bufolina, ki tedensko svetuje pri izbiri vina, ga opisuje, izobražuje in daje nasvete, kako in s čim je neko vino primerno ali dobro servirati.
Če skušamo o vsem povedati vse, količina informacij postane nepregledna. Opise, zanimivosti o vinskih značilnostih, napotke za kupce in druge uporabne informacije smo razdelili na nekaj vsebinskih rubrik, da se tako vsebine bralcem servirajo bolj pregledno.

Primer redne komunikacije Spar Vinoteke: tedenski letak s priporočilom someljeja Valentina Bufolina in opisom značilnosti izpostavljenega vina.


