
Zakaj potrebujete napredni iskalnik z AI podporo?
Strankam, ki iščejo, je treba ponuditi točno tisto, kar so iskale – in še več. Hitro in enostavno. Kako pospešiti nakupni proces na spletnem mestu z raznoliko ponudbo in ogromno vsebine?
Ne podcenjujmo iskalcev
30 % vseh uporabnikov vašega spletnega mesta bo verjetno uporabilo iskalnik. Ne smemo jih podcenjevati ali celo zanemariti. Verjetnost, da bodo takšni uporabniki postali vaše stranke, je namreč trikrat večja kot pri tistih, ki samo brskajo po vašem spletnem mestu.
Kako jih lahko prepričamo?
S tem izzivom smo se srečali tudi pri portalu hotelskega velikana Maistra.com. Kako lahko na spletnem mestu s preko 300.000 stranmi vsebine v več jezikih obiskovalcem zagotovimo, da najdejo točno tisto, kar jih zares zanima, in izpostavimo ponudbo, ki je primerna zanje?
Z naprednim iskalnikom s podporo umetne inteligence do boljših rezultatov
Razvoj dobrega iskalnika zahteva natančen načrt in jasne cilje, saj le tako lahko pripravimo uporabniške scenarije, ki jih želimo omogočiti s tehnološko rešitvijo.

Napredni iskalnik omogoča avtomatsko analizo vsebine ter prikaz najustreznejših rezultatov glede na iskalne fraze in pretekla iskanja uporabnika.
Personalizacija pripomore k večji konverziji
Za hotelskega velikana Maistro smo na spletno mesto integrirali napredni iskalnik z umetnointeligenčno podporo, ki omogoča personalizirano iskanje ter s tem boljšo uporabniško izkušnjo pri rezervaciji in krajši nakupni proces.
V ta namen smo najprej analizirali pretekle interakcije uporabnikov z iskalnikom na spletnem mestu, razporedili vsebine v različne kategorije (po jezikih, tipih nastanitev, destinacijah, tipih vsebine …) in skupaj z naročnikom določili, katere vsebine so pomembnejše in v katerih situacijah želimo, da so postavljene na vrh iskalnih zadetkov.
Kako lahko na podlagi preteklih iskanj izboljšamo rangiranje rezultatov v iskalniku?
Naša rešitev periodično indeksira celotno vsebino spletnega mesta, jo analizira in oceni glede na različne faktorje (pretekla iskanja vseh uporabnikov, najbolj klikane vsebine, ujemanje vsebine z iskalnimi frazami …) ter na podlagi ocen predvidi, katere vsebine so relevantnejše, in temu prilagodi razpored vsebin, prikazanih v iskalniku.

Poleg boljšega prikazovanja rezultatov novi iskalnik omogoča ročno izpostavitev specifičnih vsebin, kot so posebne ponudbe, ki pripomorejo, da se uporabniki hitreje odločijo za nakup.
Avtomatsko, a narejeno čisto po meri
Napredni iskalnik uporabniku avtomatsko prikaže vsebine, ki jih oceni kot najprimernejše, a hkrati omogoča ročno definiranje pravil, kateri tipi vsebine so pomembnejši, kdaj naj se prikažejo višje med zadetki, kako pomemben je pri rangiranju naslov …


