
Z novo tehnologijo do več konverzij
Ali veste, da vas zastarela tehnologija lahko stane veliko več izgubljenih konverzij, kot bi pričakovali? Počasno delovanje vašega spletnega mesta marsikoga odvrne od zaključka nakupnega procesa.

V turistični industriji je učinkovit digitalni rezervacijski sistem ključen za rast in uspeh podjetja. Organizacije, ki se zanašajo na zastarele monolitne sisteme, imajo težave, kot so počasno delovanje, slaba uporabniška izkušnja in majhna konverzija rezervacij.
Z novo tehnologijo smo bistveno povečali hitrost delovanja aplikacije za rezervacije.
Kako lahko tehnologija zmanjša ali poveča poslovni uspeh?
CMT je večino prihodkov ustvarjal s spletnimi naročili, vendar je njegov rezervacijski sistem temeljil na zastareli tehnologiji, kar je povzročalo:
- počasno nalaganje strani in slabo optimizacijo;
- težave z integracijo s CRM-jem Salesforce;
- omejene možnosti nadgradnje;
- težavno skalabilnost
Vsaka nova spletna stran je zahtevala ponovno namestitev sistema.
Reševanje teh izzivov
Za reševanje teh izzivov (izboljšanje hitrosti, stabilnosti in uporabniške izkušnje) smo zasnovali in implementirali popolnoma ločen rezervacijski sistem, ki omogoča večjo hitrost in prilagodljivost ter enostavno integracijo v vse spletne strani podjetja CMT, deluje pa neodvisno od WordPressa.
Ključni elementi rešitve so:
ločitev rezervacijskega sistem od CMS-ja
Zdaj rezervacije potekajo v samostojni aplikaciji, neodvisno od prodajnih strani.
uvedba namestniškega (proxy) vmesnika za Salesforce Ta zmanjšuje obremenitev sistema in izboljšuje odzivne čase.
Centralizirana rešitev, ki omogoča hitro širite na nove trge brez podvajanja infastrukture Optimizacija hitrosti za hitrejšo obdelavo rezervacij. Zlasti v obdobjih povečanega povpraševanja.
Rezultati in koristi za CMT
Z implementacijo novega sistema smo dosegli hitrejši in zanesljivejši rezervacijski proces – krajši čas obdelave rezervacij in boljšo uporabniško izkušnjo, večjo varnost in enostavnejše vzdrževanje.
Ločen sistem pomeni manj ranljivosti in boljšo zaščito podatkov, možnost hitre integracije v različne spletne strani – enoten rezervacijski sistem omogoča prilagodljivost in širitev poslovanja ter večje število zaključenih rezervacij – zaradi boljše uporabniške izkušnje in hitrejše obdelave se je povečala konverzija.
Aplikacija podpira različne nakupne procese glede na vrsto programa in prodajnega paketa, pa tudi upravljanje navzkrižne prodaje storitev. Zaradi strukture rešitve lahko aplikacijo hitro nadgradimo z novimi funkcionalnostmi, ne da bi rušili delovanje obstoječega sistema.
Glavno vodilo pri razvoju naše rešitve so bili minimalni posegi v nakupni proces. Na podlagi tehnične specifikacije, ki smo jo pripravili za potrebe projekta, smo razvili novo aplikacijo za rezervacije, ki ohranja obstoječi nakupni proces, naročniku pa omogoča enostavno odpiranje novih spletnih kanalov za prodajo vstopnic in drugih storitev za njegove programe oziroma dogodke v slovenščini in angleščini.


