Preskoči na glavno vsebino
TELEMACH

Upravljanje družbenih omrežij

AVTOR

Je posebnosti svetlobno hitre telekomunikacijske industrije sploh mogoče ukrotiti in jih obrniti v prid poslu? Za Telemach smo imeli jasen odgovor: osredotočenost objav na družbenih omrežjih, kampanje z izjemnimi vsebinami, podprtimi s podatki in posebnostmi ciljnih skupin, časovna usklajenost objav, pozoren pregled ključnih kazalnikov uspešnosti in takojšnja odzivnost nanje. Rezultat:izjemen doseg, osupljiva količina interakcij na facebooku, Instagramu in LinkedInu ter nekajkrat višji prihodki, povezani z nastopom na družbenih omrežjih.

Trdno strateško jedro in prožnost delovanja

celostna komunikacijska strategija na družbenih omrežjih z jasnim fokusom, a s prilagodljivo in odzivno vsebino, ki zagotavlja prodajo.

Raziskava

Zasnova, primerne komunikacije za zelo široko in raznoliko ciljno skupino je zahtevala poglobljeno študijo.

Produkcija

Kljub obsežni količini objav veliko pozornosti namenjamo njihovi kakovosti. Vsaka objava je premišljena, vsebinsko temelji na podatkih in izkorišča komunikacijske priložnosti. Zanimive, navdihujoče in uporabne objave so tako v vsakem trenutku povezane s pričakovanji, potrebami in življenjem uporabnikov.

Načela podpore uporabnikom

Ustrezna, hitra in prijazna komunikacija z uporabniki na družbenih omrežjih je ključna, posebno v kriznih situacijah. Zato smo v digitalni beli knjigi opredelili jasna vodila in orodje, ki so administratorjem in komunikatorjem v pomoč pri delu.

Doseg in vključenost uporabnikov zagotavljamo z uspešnim predvidevanjem aktualnih tematik, uporabo primerno sprošenega in simpatičnega tona zapisov ter s takojšnjimi odzivi na priložnosti za zanimivo vsebino. A ključ do uspešne distribucije vsebin je ciljno usmerjanje objav, temelječe na pridobljenih podatkih.

Trdno strateško jedro in prožnost delovanja

celostna komunikacijska strategija na družbenih omrežjih z jasnim fokusom, a s prilagodljivo in odzivno vsebino, ki zagotavlja prodajo.

Raziskava

Zasnova, primerne komunikacije za zelo široko in raznoliko ciljno skupino je zahtevala poglobljeno študijo.

Pred načrtovanjem strategije so nas zanimale:

  • okoliščine telekomunikacijskega trga v Sloveniji,
  • posebnosti ciljne skupine, njihove nakupovalne navade in potrebe,
  • Telemachovi produkti, njihova praksa in posebnosti,
  • posebnosti trženja telekomunikacij na družbenih omrežjih,
  • uspešne zgodbe na tem področju.

Fleksibilnost je zakon! V dinamičnem, spreminjajočem se in tekmovalnem svetu družbenih omrežij in trženja ni časa za počitek. Ustvarjalno pisanje in dizajn, tehnično usmerjanje, analitika, voenje projektov in kampanj - vse to počnemo z roko v roki s Telemachom.