
Strast za marketinškim volanom inovacij
Kako lahko z inovativnimi pristopi in skupnimi vrednotami dosežemo vrhunske rezultate v zahtevnem poslovnem okolju? Preberite, kako smo to uresničili v sodelovanju s Porsche Centrom Ljubljana.

S Porsche Centrom Ljubljana smo kot netipična marketinška agencija v zadnjih štirih letih ustvarili močno partnerstvo, ki temelji na strateškem sodelovanju, kreativnosti in visokokakovostni produkciji. Skupaj smo dosegli izjemne rezultate, vključno z več kot 1200-odstotno rastjo vključenosti uporabnikov na družbenih omrežjih.
V času korone smo produkcijo video vsebin prenesli na t. i. slot car progo in priredili kampanjo s turnirjem v vožnji modelčkov vozil.
Tri ravni uspešnega partnerstva
Partnerstvo med agencijo PM in Porsche Centrom Ljubljana se odvija na treh ravneh: strateški, kreativni in produkcijski.
Strateško sodelovanje
Vključuje agencijo v vse faze aktivnosti naročnika, kar omogoča hitro in učinkovito odzivanje na izzive.
Kreativna raven
Predstavljajo jo kampanje, ki rešujejo komunikacijske izzive in povečujejo povpraševanje po Porschejevih modelih, vključno z električnimi vozili.
Produkcijska raven
Je tista, ki prinaša vrhunsko video produkcijo in pripovedovanje zgodb, ki lokalnemu trgu dodajajo globlje čustvene povezave z znamko.
Naše sodelovanje s Porsche Centrom Ljubljana je pokazalo, da lahko strateško in kreativno partnerstvo prinese izjemne rezultate. Ta zgodba je primer uspeha, ki ga poganjajo strast in skupne vrednote.


