
Še leta vam bo(m) ostal v spominu
Ena od usodnih napak pri pripravi poslovnih dogodkov je prepričanje, da je prvi in glavni izziv sama organizacija, ne pa kreativna ideja in zamisel posameznega dogodka v povezavi s poslovnimi cilji. Hkratno razumevanje in upoštevanje strateških, marketinških, vsebinskih, medijskih, tehnoloških in organizacijskih elementov, začinjena s pravo mero kreativnega poguma, naj bosta ključni kriterij za izbor nosilca vašega bodočega poslovnega dogodka.

Za Zavod Varna pot smo pripravili inovativno novinarsko konferenco, na kateri smo prepričljivo pokazali (na Igriški ulici v Ljubljani), kaj pomeni sto mrtvih na slovenskih cestah, od tega skoraj trideset otrok.
Poslovni dogodki najprej sodijo na polje vsebinskega marketinga, saj je prav njihova sporočilnost hrbtenica celote ter pogoj za uspeh in učinkovitost. Verjetno bi se vsak od nas lahko spomnil kakšnega dogodka, morda tudi iz daljne preteklosti, ki se je zaradi zanimivo in inovativno podanega sporočila globoko vtisnil v naš spomin.
V agenciji PM se zavedamo, da se v današnjih časih sporočila spletajo iz besedilnih, vizualnih, slušnih, čutnih, vonjskih elementov na kreativen in inovativen način. Ste kdaj pomislili, kako bo »dišala« vaša predstavitev izdelka ali kako lahko dober video vložek poglobi in utrdi izrečeno poslovno sporočilo?
Pri tem pa je ključno, da se zavedamo, da to ne velja samo za velike poslovne dogodke, ampak je morda celo pomembnejše pri manjših srečanjih, predstavitvah, delavnicah … Le zakaj ne bi bila vaša predstavitev daleč od stereotipne, zakaj ne bi raje zaigrala na čute in čustva na povsem drugačen način?
Dober scenarij dogodka, zapisan tako, da vsebuje tudi vse elemente veliko pred samim srečanjem in še dolgo po njem, vse to reflektira, jasno zapiše, uredi in tehnološko podpre.
Podelitev nagrad International Medis Awards.
Kako organiziramo dogodke?
Agencija PM tudi pri pripravi poslovnih dogodkov izhaja iz paradigme C4 (content, code, creativity, consulting).
- Dogodki, ki jih organiziramo, zato niso le vsebinsko premišljeni, strateško ciljno usmerjeni in režijsko kreativni, ampak so tudi zelo sistematično podprti s sodobnimi tehnologijami.
- Uporabljamo jih tako za neposredno obogatitevdogodkov kot za poglobitev in razširitev njihovega dolgoročnega učinka.
- Dogodki se namreč začnejo veliko prej, preden se zgodi samo srečanje, in se tudi končajo veliko pozneje. To seveda prav tako velja za virtualne ali hibridne dogodke.
- Uporabljamo sodobne medije in platforme za stike z udeleženci, njihovo motiviranje in pripravljanje (graditev pričakovanja …), zbiranje podatkov ter graditev odnosa, ki se bo nadaljeval v obdobje po dogodku.
- Bistvo vsakega dogodka so namreč udeleženci. Prav zato sta potrebna hkratno razumevanje in obvladovanje zakonitosti sodobnih medijev in platform, kjer se udeleženci gibljejo.

Prostor Edvard je lahko zabaven, slavnosten (če gre za nagrado, kot je netko) ali deloven (ko čaka na delavnico oziroma konferenco).
Edvard, Edvard, Edvard …
Na izbor prostora za dogodek vplivajo številni kriteriji, ki izhajajo iz premišljenega cilja in številnih drugih razmislekov.
Prostor srečanja je eden ključnih elementov vsakega dogodka.
V marsičem namreč definira možnosti in omejitve, ki jih je treba upoštevati pri graditvi kreativne ideje. Zato je že včasih veljalo prvo pravilo priprave dogodkov: prostor, prostor, prostor …
Če vas zanima prostor Edvard, si tu lahko ogledate njegove značilnosti.


