
Praznovati ali ne praznovati, to je zdaj vprašanje
S parafrazo Hamletovega razmišljanja nagovarjamo dilemo, s katero se velikokrat srečujejo direktorji in njihova podjetja, ko se približajo okroglim obletnicam svojega delovanja.

Kaj imajo skupnega Sara Isaković, Jelko Gros, Nina Balent, Robert Štaba, dr. Matjaž Korman in Jure Pukl? Kako nezlagano in prepričljivo pokazati svojo resnično zavezanost dobrim projektom, izjemnim posameznikom in razvoju Slovenije?

V okviru kampanje ob 30 letnici Porsche Slovenija je nastalo 7 kratkih dinamičnih osebnih videov, ki zaradi svoje zasnove in sporočilnosti izstopajo tudi med televizijskimi oglasi.
Marketinški in komunikacijski cilji, ki naj jih podjetja povežejo s praznovanji svojih jubilejev, so torej lahko zelo raznoliki, od danes izjemno pomembnega utrjevanja naklonjenosti med obstoječimi in potencialnimi zaposlenimi v res hudi konkurenci na trgu dela, do povečevanja prepoznavnosti novega produkta ali posebnih ciljev, povezanih z graditvijo celostne blagovne znamke.
P. S. Vsebine iz kampanje PS 30 let si lahko ogledate na YT Porsche Slovenija.


