
Poslovna strategija kot (turistično) potovanje
Ključ do uspešnosti podjetja je dobra poslovna strategija. A pri tem je najpomembnejše, da jo znamo približati sodelavcem. Le če jo ti razumejo, vidijo v njej smisel in jo sprejmejo za svojo, bodo njeni zagovorniki in izvrševalci.

Žepna izdaja knjige, ki po formatu, vsebini in pristopih spominja na znani turistični vodnik, je z zanimivimi vsebinskimi in oblikovnimi rešitvami nemudoma pritegnila pozornost sodelavcev.
Cilj
Osnovni cilj knjige Na popotovanju je bil ponuditi vsebino, ki bo za sodelavce uporabna dlje časa, saj bodo vodnik lahko vzeli s seboj na vikend počitnice ali dopust po regiji Adria, v kateri deluje Skupina Triglav. S predstavitvijo 35 turističnih zanimivosti, večinoma manj znanih, smo sodelavce Triglava spodbudili k aktivnemu raziskovanju držav regije.
Proces
Proces priprave publikacije smo začeli z razvito kreativno idejo, od katere pozneje ni bilo treba bistveno odstopati. Koncept je bil namreč pripravljen s poglobljenim poznavanjem naročnika, njegovih potreb in strateških usmeritev, ki jih je želel izpostaviti.

Z zanimivimi navezami Strategije na rdečo nit vsebine smo sodelavce, ki so knjigo prejeli, poskušali pri vsakem izletu presenetiti ter v njih vzbuditi tudi ponos, da so del podjetja.
Posebnosti
Z zanimivimi navezavami Strategije na rdečo nit vsebine smo sodelavce, ki so prejeli knjigo, pri vsakem izletu poskušali presenetiti in v njih vzbuditi tudi ponos, da so del podjetja.
Tako smo poskrbeli, da smo se skozi besedilo v barvah Triglava dotaknili kulture podjetja, njegove trajnostne usmeritve, medsebojnih odnosov, relacij do strank in partnerjev, krepitve inovativnosti ter poguma na eni in preudarnosti na drugi strani.


