
Poletje v zgodbi
Zaradi česa vam bo ostalo v spominu letošnje poletje? Mi smo s Škodo zmagali na Dirki po Franciji, pa vi?

S kampanjo smo omogočili ekskluziven vpogled v zakulisje Dirke po Franciji, kakršnega televizijski gledalec sicer nikoli ne dobi.
Zavedali smo se, da bo lahko naša komunikacija učinkovita, samo če bo zares pristna.
Vloga znamke Škoda je torej lahko le ta, da skrbno izbranim posameznikom omogoči potrebne komunikacijske kanale, sredstva in priložnosti ter jim ob upoštevanju natančno določenih temeljnih pravil prepusti ustvarjanje vsebin.
V ciljni skupini smo tako identificirali in angažirali štiri skrbno izbrane posameznike. Antea in Uroš Bitenc ter Alja Skrt in Mihael Žgajnar niso le Instagram vplivneži, temveč tudi navdušeni raziskovalci vsega novega, popotniki in kolesarji.

Vsebine na Instagram profilu Škoda Slovenija so dosegle 80 % uporabnikov Instagrama v Sloveniji.
Zmagovalna kombinacija
Instagram kot glavni komunikacijski kanal kampanje #ŠkodaNaTouru smo dopolnili z vsebinami na spletni strani, Facebook profilu in YouTube kanalu znamke Škoda v Sloveniji ter poskrbeli tudi za ustrezno oglaševanje objav. Tako smo zagotovili celovito pokritost na Instagramu, kampanji dodali potreben kontekst in jo razširili tudi na nova občinstva prek platform, kot je denimo YouTube s formatom Shorts.
Prevzem Škodinega profila na Instagramu se je začel 1. julija in končal 24. julija 2023, v tem času pa je bilo na njem skupaj ustvarjenih preko 400 različnih vsebin, od tega kar 374 Storyjev.
Storyje je dopolnjevalo več kot 60 različnih vsebin na drugih kanalih. Poleg zakulisja dirke so naši terenski »poročevalci« raziskovali tudi Škodino kolesarsko dediščino, predstavljali zanimive ljudi in kraje ter delili svojo izkušnjo z električnim avtomobilom.
Zanimiva dejstva:
- Med kampanjo so vsebine na Instagram profilu Škoda Slovenija dosegle več kot 80 % vseh uporabnikov Instagrama v Sloveniji.
- Interakcije (engagement) so v primerjavi s tedni pred kampanjo zrasle za izjemnih 1581 %.
- Videoobjava (Reel) z največjim dosegom je dosegla več kot 800 tisoč različnih posameznikov in bila predvajana več kot milijonkrat.

Raziskovali smo Škodino kolesarsko dediščino, predstavljali zanimive ljudi in kraje ter delili svojo izkušnjo z električnim avtomobilom.
Oglejte si videokolaž našega poletja v zgodbi.


