Preskoči na glavno vsebino
MAISTRA HOSPITALITY GROUP

Najboljši oglas za zaposlene so zaposleni sami

MANCA KRNEL

Za vodilno hrvaško hotelirsko podjetje Maistra Hospitality Group, ki ima okrog 4000 zaposlenih, smo pripravili izvirno oglaševalsko akcijo, namenjeno privabljanju in navduševanju novih ter zadrževanju obstoječih kadrov.

Zaposleni so v rekrutacijskih oglasnih videih glavni protagonisti.

Maistra Hospitality Group (MHG) je vodilno hotelirsko podjetje na Hrvaškem – njegova mreža zajema različne ravni turističnih struktur, od kampov ali celotnih turističnih naselij, v katerih lahko uživate v za zdaj še precej neokrnjeni jadranski obali, do petzvezdičnih hotelov z vrhunsko gastronomsko in wellness ponudbo.

MHG zaposluje okrog 4000 ljudi, zato je Maistrina kadrovska služba že sama celo podjetje. V tej zelo razburkani panogi, v kateri je fluktuacija zaposlenih konstantna, tudi sezonsko in krajevno pogojena, so potrebovali močno oglasno akcijo, ki bi zagotovila dovolj velik nabor potencialnih rekrutov, že zaposlene pa bi navdušila, da bi z MHG sodelovali bolj dolgoročno.

Namesto da bi delodajalec klasično, korporativno predstavil delovno mesto, smo pri snovanju rekrutacijske oglasne kampanje za MHG v fokus postavili zaposlene.

Postali so glavni protagonisti, ki so neposredno v kamero brez filtra, a v duhu znamke MHG bodočim sodelavcem predali znanje o tem, kaj zajema njihovo delo, zakaj ga imajo radi, kako se počutijo v kolektivu in kakšne nove sodelavce si želijo v svojih ekipah. 

Pod drobnogled smo vzeli celotno kolesje zelo raznovrstnih služb v ozadju velikih turističnih struktur, ki so zaslužne za brezhibno delovanje, a so širšemu občinstvu, sploh pa gostom skrite. Da bi možnosti zelo različnih tipov zaposlitev čim bolj približali morebitnim novim kadrom, smo zasnovali 19 kratkih videov.

Zanimanje za posamezne poklice smo gradili na izpovedih zaposlenih v MHG.

Štirje tipi video vsebin

  • hitre izpovedi zaposlenih o pridobljenih izkušnjah na različnih položajih, tudi kadrovskih;
  • nasveti zaposlenih novim kandidatom, kako se prijavijo na posamezno delovno mesto in kaj lahko pričakujejo od njega;
  • intervjuji z zaposlenimi, ki so opravili program Maistart za usposabljanje za vodstvene funkcije v MHG;
  • splošni video, v katerem sicer zaposleni ne govorijo, so pa še vedno glavni protagonisti, saj zaradi njih hotelski in drugi kompleksi delujejo in so videti brezhibno.
Format videov in slog fotografije smo prilagodili družbenim omrežjem, po katerih se kampanja v največji meri distribuira. Videe sestavljajo kratki podnaslovljeni intervjuji, montirani na »snackable« način, da bi le gledalce čim dlje zadržali na družbenih omrežjih, hkrati pa jim pričarali kar se da pristno, verodostojno in pravih informacij polno predajo znanja in napotkov pri iskanju zaposlitve.

Snemanje rekrutacijskih videov in fotografij za MHG je okrepilo timski duh ter spodbudilo zaposlene k še večji povezanosti in identifikaciji z delodajalcem.

Celoten proces od izbire protagonistov do samega snemanja je imel izjemno povezovalno moč. Okrepil se je timski duh tistih pred kamero in onih za njo, ki so pomagali pri organizaciji ali pa samo sledili dogajanju. Zaposleni so se počutili cenjene, videne, spoštovane, kar je sprožilo pozitivno vzdušje ter prispevalo k še večjemu angažmaju in ponosnemu predstavljanju MHG tudi navzven.
Z rekrutacijsko kampanjo nam je Maistra Hospitality Group uspelo predstaviti kot dostopnega, odprtega delodajalca, ki ceni osebni stik. Posebno v hotelirstvu je to ključni element uspeha. Verjamemo, da tak pristop potencialne kandidate spodbuja in motivira za prijavo in sodelovanje. Več o Maistra Hospitality Group lahko preberete tukaj .

Pričevanja zaposlenih v MHG navdušujejo vse, ki jih zanima delo v hotelirstvu. Namenjena pa so v spodbudo predvsem tistim, ki še iščejo svojo vlogo v hotelskih sistemih.