
Je čas za prenovo vaše vizualne podobe in znaka?
Pri odgovoru na vprašanje, po čem je priprava rešitve za Univerzo v Ljubljani najbolj izstopala v primerjavi s podobnimi projekti, je pomembno izpostaviti, da njeni ustvarjalci (Mitja Jereb, Špela Pfeifer, Martin Košir in Igor Savič) niso vsi oblikovalci, ampak so strokovnjaki na različnih komunikacijskih in poslovnih področjih. To se je pri tako kompleksnem projektu izkazalo kot velika prednost.
Prenova blagovnih znamk je delikatna

V sklopu prenove smo pripravili operativne dokumente in tiskovine ter različne ceremonialne listine; podpise za elektronsko pošto in žige; osnovne elemente zunanjega in notranjega usmerjevalnega sistema; pravila soznamčenja; predloge prezentacij za sestanke, predavanja in protokolarne prireditve; promocijsko gradivo in opremo za različne digitalne kanale.
Zahtevna kombinacija ključnih usmeritev
Kompleksnost sodobnega multikanalnega komunikacijskega okolja in nova podoba
Kako ohraniti in hkrati spremeniti
Novi znak omogoča raznovrstno uporabo, prilagojeno različnim medijem, okoljem in potrebam. Ohranja tri dosedanje gradnike vizualne identitete Univerze: slikovni znak deželnega dvorca, rdečo barvo in črkovni napis, vendar tako, da poveča njihovo prepoznavnost in vsestranskost uporabe. Hkrati na izviren način z likovno čistostjo modernizira znak, ki simbolizira sodobno Univerzo s tradicijo.

Kot glavni vizualni problem starega znaka Univerze smo prepoznali njegov prefin in tanek izris, ki se je na mnogih aplikacijah izgubil, hkrati pa je bila vidnost ob pomanjšavah in v digitalnem okolju slaba. Z novo rešitvijo tega problema ni več.
Prava pot nove vizualne podobe Univerze v Ljubljani pa se šele začenja.


