
»Dovolj je že majhen korak, ampak vsak dan«
Za Nacionalni inštitut za javno zdravje smo pripravili inovativno celostno komunikacijsko kampanjo, ki ni le informativna, ampak je hkrati koristna in takoj uporabna, saj vključuje čisto konkretne ideje za dnevne mini dejavnosti, s katerimi lahko starejši vsak dan sami vzdržujejo lastno aktivnost in s tem vplivajo na kakovost svojega življenja. Za vitalnost in samostojnost, ki sta osnovi za življenjsko kvaliteto, lahko namreč največ naredimo sami.

Primer zloženke z vajami
Inovativna uporaba medijev in njihovih zakonitosti
Uporabili smo lika nasmejanega, pozitivnega starejšega gospoda in vitalne starejše gospe. Vsak lik je razdeljen na tri dele, s katerimi simbolično ponazorimo tri pomembna področja skrbi za lastno zdravje:
- ustno zdravje (glava oziroma obraz),
- prehrana (trup in roke),
- telesna dejavnost (noge).
Izogibamo se pojasnjevanju (zakaj so pomembni ustno zdravje, uravnotežena prehrana in telesna dejavnost), saj nas s tem seznanjajo vse življenje od vrtca dalje. Pozornost smo raje izrabili za res konkreten in koristen nasvet ter ga pospremili z usmeritvijo na spletno stran podprimostarejse.si , na kateri je več informacij.
Upoštevali in izkoristili smo posebnosti in zakonitosti posameznega medija. Tako smo pripravili radijske oglase, ki namenoma spominjajo na nostalgične trenutke ob radiu, ki se jih starejši dobro spominjajo in zato dodatno pritegnejo njihovo pozornost.
Nativni oglasi v izbranih tiskanih medijih pa omogočajo malo več opisa in idej za vsako od treh področij, zato so vsebinsko bogatejši in vsebujejo več predlogov, kako lahko vsakdo dnevno z majhnimi koraki poskrbi za kakovostnejše življenje.

Primer PR-članka iz revije Jana
Učinkovita celostna kampanja mora imeti jasna strateška vodila in cilje
Pet ključnih vodil in ciljev, ki jih skušamo doseči s kampanjo Zase skrbim, da dobro živim:
- Gradimo zavedanje, da za vitalnost in samostojnost, ki sta osnova za kakovostno življenje, lahko starejši največ naredijo sami.
- Pomembni motivatorji pri tem so njihovi odrasli otroci in skrbniki.
- Da pritegnemo pozornost ciljne skupine, uporabljamo pozitivne in zanjo prepoznavne nostalgične trenutke.
- Nagovarjamo zrele odrasle ljudi, zato z njimi ne komuniciramo pokroviteljsko (kot da so nemočni ali počasni).
- Bolj kot količina aktivnosti je pomembno vsakodnevno ponavljanje, zato spodbujamo majhne korake, vendar vsak dan.
Poskrbite, da bo tudi vaša komunikacijska kampanja dosegla strateške cilje in izpolnila pričakovanja.
Povezava na uradno spletno stran projekta .
Vas zanima več?
Poslovni idejnik vsak mesec prinaša inovativne odgovore na vaša poslovna vprašanja s področij vsebine, kreative, kode in svetovanja.
Prijavite se tukaj .


