Preskoči na glavno vsebino
VESTINA

Ali sveče gorijo ali svetijo?

AVTOR

Blagovna znamka je več kot le logotip, skladne barvne kombinacije ali slogan. Je predvsem pojem, ki zajema zaupanje in ugled. Z dosledno uporabo vseh naštetih elementov krepimo prepoznavnost in ugled blagovne znamke. Za vodilnega slovenskega proizvajalca solarnih in elektronskih sveč smo zato razvili novo arhitekturo znamke Vestina, svežo zgodbo in podobo. V zadnjih letih je namreč konkurenca v tej panogi vse močnejša, saj se delež sveč brez voska vztrajno povečuje, ta segment pa ima tudi največjo dodano vrednost za proizvajalce.

Izziv neurejene arhitekturne znamke

Arhitektura blagovnih znamk je koncept, ki opisuje, kako podjetje strukturira, upravlja in komunicira svoje blagovne znamke. Določa hierarhijo in medsebojne odnose med različnimi blagovnimi znamkami v portfelju podjetja. Širši portfelj znamk je poslovno upravičen takrat, ko je trg smiselno razdeliti na različne podsegmente, ki se med seboj razlikujejo po kupni moči, dojemanju znamk in vrednosti, ki jo pripisujejo posamezni znamki.

Obstaja več modelov arhitekture blagovnih znamk, med najpogostejšimi so:

  • Hiša blagovnih znamk (house of brands)

    V tem modelu ima vsaka blagovna znamka svojo edinstveno identiteto in komuniciranje. To je pogosto dobra izbira za podjetja, ki ponujajo široko paleto nepovezanih izdelkov ali storitev.

  • Krovna znamka (branded house)

    V tem modelu je matična znamka osrednja, podznamke pa so ji podrejene. To je pogosto dobra izbira za podjetja, ki želijo poudariti moč in ugled svoje matične znamke.

  • Indosirana znamka (endorsed brand)

    V tem modelu matična znamka podpira uveljavljeno znamko izdelka. To je pogosto dobra izbira za podjetja, ki želijo izkoristiti moč obstoječe znamke.

  • Hibridna arhitektura

    Ta model združuje elemente različnih modelov arhitekture blagovnih znamk. To je lahko dobra izbira za podjetja s kompleksnim portfeljem blagovnih znamk.

Kako izbrati pravo arhitekturo

Izbira prave arhitekture blagovnih znamk je odvisna od različnih dejavnikov, kot so cilji podjetja, njegova strategija ter značilnosti trga in potrošnikov. Pomembno je, da se arhitektura blagovnih znamk skrbno načrtuje in upravlja, saj lahko močno vpliva na uspešnost podjetja.

Ključne prednosti dobro zasnovane arhitekture blagovnih znamk so:

  • Večja prepoznavnost blagovne znamke

    Močna arhitektura blagovnih znamk lahko pomaga podjetju, da poveča prepoznavnost svojih blagovnih znamk in jih bolje utrdi v spominu potrošnikov.

  • Izboljšana uveljavljenost blagovne znamke

    Uveljavljena blagovna znamka lahko potrošnikom vliva zaupanje in jih prepriča, da kupijo izdelke ali storitve podjetja.

  • Učinkovitejši marketing

    Dobro zasnovana arhitektura blagovnih znamk lahko podjetju pomaga, da učinkoviteje usmerja svoje marketinške aktivnosti in dosega ciljne skupine.

  • Večja poslovna vrednost

    Močne blagovne znamke lahko pomembno povečajo poslovno vrednost podjetja.

Sveče Vestina smo razvrstili v tri cenovne skupine – base, classic in premium –, kar se odraža v različnih vizualnih podobah. Barvna shema se prilagaja vsaki skupini za vizualno komunikacijo različnih vrednostnih ravni, medtem ko folijski tisk prispeva dodatno razlikovalno dimenzijo.

Zgodba znamke je včasih celo pomembnejša od vizualne podobe

Prejšnji slogan SVEČE PRIHODNOSTI smo nadomestili z bolj čustvenim sloganom SVETI IZ SRCA, ki predstavlja sožitje osnovne funkcije izdelka in globlje čustvene note. Poudarja svetlobo, ki jo prinaša sveča v temnejših trenutkih, in ljubezen, ki je vpeta v njeno izdelavo. Pove, da je vsaka sveča Vestina narejena iz srca, iz srca pa je lahko tudi podarjena. In sveti v spomin najdražjim.
Ljudje skrbimo, da spomini živijo, Vestina pa omogoči, da zasijejo v najlepši luči. Vsaka Vestina je namreč ustvarjena IZ SRCA, z mislijo na tiste, ki bodo za vedno ostali z nami. In z mislijo na naše okolje. V vsaki sveči so harmonično združene vrhunska kakovost, lastna tehnologija in globoka predanost stvarem, ki trajajo.

Sveti iz srca

Sveče Vestina smo razvrstili v tri cenovne skupine – base, classic in premium –, kar se odraža v različnih vizualnih podobah. Barvna shema se prilagaja vsaki skupini za vizualno komunikacijo različnih vrednostnih ravni, medtem ko folijski tisk prispeva dodatno razlikovalno dimenzijo.

Na primer, osnovni modeli uporabljajo subtilnejše barve, klasični uvajajo izrazitejše barvne kombinacije in zmerno uporabljajo folijo, premium modeli pa vključujejo bogatejšo barvno paleto in obsežno uporabljajo zlato folijo, s čimer sta poudarjeni njihova ekskluzivnost in visoka kakovost. Za močnejšo čustveno noto smo premium svečam dodali še prisrčen okrogel dodatek, na katerem je zapisana krajša misel. Na voljo imamo različne variacije, vse pa izhajajo iz besed »sveti« in »srce« ter tako subtilno spomnijo na Vestinin slogan.