Vsebina, ki krepi lojalnost strank in podpira prodajo

Pred nekaj leti je Lidl Slovenija posegel onstran klasičnih promocijskih tiskovin in družinam ponudil visokokakovostno revijo, ki na prestol postavlja izbrano, a preprosto hrano. S tem se revija spoprijema s pomembnim izzivom: predstaviti svetovne trende z lokalnim pridihom in vrhunsko kakovostjo. Nova in vplivna blagovna znamka Preprosto utrjuje Lidlovo pozicijo kakovostnega trgovca.

Čisto Preprosto

Sestavine recepta za vrhunsko revijo: uredniška produkcija na najvišji ravni, v celoti izvirne vsebine domačih avtorjev, domišljeno slikovno gradivo in očarljive oblikovne rešitve, ki postavljajo nova merila v založništvu.

RAZISKAVA

Prepoznavnost blagovne znamke, krepitev zvestobe in dvig prodaje brez stroškov je mogoče doseči le z vsebino, ki vedno znova zadene v srce.

 

Za natančen doseg ciljne skupine smo preučili:

  • stranke Lidla Slovenija in njihove nakupovalne navade;
  • bistvena sporočila, ki jih je Lidl Slovenija želel izraziti z vsebino;
  • dela slovenskih blogerjev, vplivnežev in kulinaričnih navdušencev (bodočih avtorjev revije);
  • slovenske praznične običaje, tradicijo in družinske navade;
  • vsebinske in oblikovne trende ter primere dobrih praks v podobnih nišnih dejavnostih.

STRATEGIJA

V sodelovanju s službo za korporativno komuniciranje Lidla Slovenija je nastal koncept, ki dopušča ustvarjalno svobodo, ne pa tudi stihijskih odločitev.

Prvovrstna vsebina

Znanje in ustvarjalnost slovenskih kulinaričnih navdušencev in blogarjev pretapljamo v premišljeno vsebino. Skupaj ustvarjamo sodobne, a uporabne in preproste recepte, ki  vplivajo na prodajo sestavin. Odpiramo pomenljive teme, ki gradijo zaupanje, in pripravljamo zabavne vsebinske grižljaje, ki negujejo zvestobo in so privlačni za vse bralce, še posebej pa za ženske kot tisto skupino, ki živila kupuje najpogosteje.

Avtentičnost sporočil

Vsebina revije sledi trem ključnim sporočilom:

  • vi (kupci) ste navdih za vse, kar dela Lidl Slovenija;
  • Lidl Slovenija sodeluje z lokalnimi talenti, jih zavzeto in iskreno podpira pri njihovih prizadevanjih, podpira pa tudi svoje zaposlene, ki revijo prvi in brezplačno dobijo v svoje roke;
  • Lidl Slovenija je najboljša, sodobna in cenovno dostopna trgovinska veriga v Sloveniji, njegovi izdelki (številni so tudi slovenskega izvora) pa so preverjeno visoke kakovosti.

 

Drzni cilji

Drzen cilj – revijo prodajati in ne podarjati – lahko dosežemo le z najboljšo vsebino. Strategija brez začetnih stroškov se je obrestovala, saj so izdaje večinoma razprodane. Lidl Slovenija pa tudi s ponudbo visokokakovostne revije, ki je del celovitega in obsežnega vsebinskomarketinškega načrta, utrjuje svoj položaj kakovostnega trgovca.

PRODUKCIJA

Čarobno slikovno gradivo ter besedila receptov, člankov in zgodb vzbujajo domačnost, družinskost, toplino in udobje. Vsebina je premišljena do najmanjših podrobnosti, ki posegajo na številna področja življenja, pa naj bodo preprosta ali zapletena.

DISTRIBUCIJA

Lidl ima v Sloveniji več kot 50 poslovalnic. Te so ekskluzivni distribucijski kanali revije. Vsako izdajo spremlja tudi promocija na družbenih omrežjih, ki dopolnjujejo doseg Lidlovih lastnih kanalov.

UPRAVLJANJE

Pomladno-poletna in decembrsko-praznična izdaja revije zahtevata celoletno predanost PM ekipe.

Vsebino

načrtujemo šest mesecev vnaprej.

Uredniki

na Lidlu in PM so ves čas v stiku.

Avtorji

so postali Lidlovi ambasadorji.

Revija Preprosto, ki izhaja od leta 2014, se je dobro prijela med našimi kupci, kot vrhunski izdelek pa jo prepoznavajo tudi strokovnjaki s področja komuniciranja in vsebinskega marketinga, kar pričajo tudi številne nagrade, s katerimi se revija ponaša.
Tina Cipot, Lidl Slovenija

Nagrada Content Marketing

Najboljša publikacija trgovske verige (2017, 2019)

Nagrada Silver Pearl

Trgovina (2016)

Nagrada Gold Quill Merit

Publikacije (2017)

POMP

Najboljša tiskana revija (2015, 2016 in 2017)

POMP

Najboljša naslovnica (2016 in 2018)

POMP

Najboljša oblikovna rešitev (2017 in 2018)

Z zelo omejenimi sredstvi ste ustvarili visokokakovostno revijo. Glede na opis ciljne skupine, njenih pričakovanj, teženj in aktivnosti menimo, da je revija pripravljena tako, da bi jo bilo težko še nadgraditi. To je odlično narejen izdelek s profesionalno zunanjo podobo. Dobro opravljeno!
Žirija nagrade Golden Quill
Korporativna revija, ki je lepa, uporabna in se prodaja, je pokazatelj pametne strategije in izvrstnosti ekipe, ki jo ustvarja.
Žirija nagrad POMP 2017
Revija Preprosto je odličen primer nevsiljivega stapljanja trgovskih proizvodov z vsebino. Oblikovne rešitve vsake posamezne strani prepričajo, da se nakup revije splača.
Žirija nagrad POMP 2018

Sistem za upravljanje vpoklica vozil

Inovativna in prijazna rešitev za upravljanje vpoklica vozil koncerna Volkswagen.

Preberi več

Upravljanje družbenih omrežij

Celostna komunikacijska strategija na družbenih omrežjih Telemach.

Preberi več

Pionirska spletna rešitev

Pionirska spletna rešitev po meri posameznika.

Preberi več