Zakaj praznovati (okroglo) obletnico ustanovitve podjetja, predvsem pa kako, da bi ta povod res premišljeno uporabili za podporo svojim poslovnim in marketinškim ciljem? Praznovanje obletnice ni samo organizacijsko vprašanje (čeprav tudi ta del ni nepomemben), ampak predvsem prvovrstna strateška in marketinška priložnost za doseganje poslovnih ciljev podjetja. Zato je pomembno, da podjetje za načrt in izvedbo »praznovanja« poišče pomoč pri nekomu, ki to res razume.

Kaj imajo skupnega Sara Isaković, Jelko Gros, Nina Balent, Robert Štaba, dr. Matjaž Korman in Jure Pukl? Kako nezlagano in prepričljivo pokazati svojo resnično zavezanost dobrim projektom, izjemnim posameznikom in razvoju Slovenije?

Tudi pri snovanju »praznovanja« 30-letnice podjetja Porsche Slovenija smo kreativno idejo jubileja povezali s strateškimi usmeritvami podjetja (kjer pomembno mesto zasedata tudi družbena odgovornost in vpetost v lokalno okolje), ki je zavezano ponudbi vrhunske mobilnosti in usmerjeno v prihodnost s poudarkom na e-mobilnosti. Ob tem se zaveda, da je treba v slovenskem okolju podpirati in spodbujati zanimive projekte z vseh področij, od okolja, znanosti in tehnologije do izobraževanja mladih in umetnosti, torej tudi tiste, ki niso neposredno povezani z vprašanjem mobilnosti. Tako je nastala kampanja »Podpiramo dobre projekte, ki spreminjajo prihodnost«.

Najbolj opazna so zanimiva video sporočila, v katerih se nosilci projektov na kratko predstavijo. Kampanja seveda zajema še številne druge, predvsem vsebinske medije, kanale in dogodke, nenazadnje tudi inovativno zasnovano druženje zaposlenih.

Z zanesljivo poslovno rastjo si je podjetje Porsche Slovenija skozi leta nedvomno utrdilo svoje mesto in ugled med ljubitelji vrhunske mobilnosti. Mobilnost pa ni edina oblika premika, ki jo podjetje podpira. Tu je tudi njihova zavezanost sodelovanju s partnerji, s katerimi si kot vodilni uvoznik avtomobilov v Sloveniji deli vrednote in na podlagi skupaj zastavljenih ciljev spreminja stvari na bolje. To izpostavlja in potrjuje s podporo šestim vrhunskim projektom, za katerimi stojijo predani posamezniki in organizacije.

V okviru kampanje ob 30 letnici Porsche Slovenija je nastalo 7 kratkih dinamičnih osebnih videov, ki zaradi svoje zasnove in sporočilnosti izstopajo tudi med televizijskimi oglasi.

Marketinški in komunikacijski cilji, ki naj jih podjetja povežejo s praznovanji svojih jubilejev, so torej lahko zelo raznoliki, od danes izjemno pomembnega utrjevanja naklonjenosti med obstoječimi in potencialnimi zaposlenimi v res hudi konkurenci na trgu dela, do povečevanja prepoznavnosti novega produkta ali posebnih ciljev, povezanih z graditvijo celostne blagovne znamke.

P. S. Vsebine iz kampanje PS 30 let si lahko ogledate na YT Porsche Slovenija.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.