Sporočilo za medije

PM, poslovni mediji združili moči z nemško C3

Kot največja slovenska agencija za vsebinski marketing PM, poslovni mediji smo postali del mreže C3, največje in najuspešnejše agencije za vsebinski marketing v Evropi. Vizija C3 je postati največja globalna integrirana mreža digitalnih agencij s fokusom na vsebinskem marketingu.

Ljubljana, 28.6.2016

Temeljno izhodišče te nove partnerske povezave med PM, poslovnimi mediji (PM) in C3 je skupno razumevanje strateškega razvoja komunikacij s povezovanjem vsebine, tehnologije in marketinga s fokusom na digitalnih aktivnostih, s trdnim temeljem razumevanja vsebinskega marketinga in produkcije vsebin. Dogovori o kapitalski povezavi in strateško-razvojnem partnerstvu med C3 in PM so potekali več kot eno leto. V tem obdobju so v C3 analizirali in ovrednotili strokovnost in kreativno moč agencije PM, njeno razvojno usmerjenost, kakovost njenih storitev, njene naročnike, poslovno odličnost in rezultate. Po dogovoru o partnerstvu PM ohranja poslovno in razvojno avtonomnost, kapitalski vstop C3 v PM pa zagotavlja trajno in dolgoročno razvojno stabilnost PM in postavlja temelje za nadaljnji razvoj PM kot vodilne komunikacijske agencije v Sloveniji ter v prihodnje tudi v širši vzhodnoevropski in balkanski regiji. Vsebinski temelj povezave je zavezanost obeh agencij zagotavljati učinke in rezultate za naročnike, visoko kakovost storitev in tehnološki razvoj. Agencija PM, ki že sedaj več kot polovico svojih prihodkov ustvari na področju digitalnih komunikacij, bo kot del mreže C3 nadaljevala in poglobila storitve digitalnega in vsebinskega marketinga za naročnike v Sloveniji in regiji, hkrati pa sta partnerja že začela sodelovanje na nekaterih projektih obstoječih naročnikov C3 in na skupnem pridobivanju novih naročnikov. Sodelovanje bo hkrati omogočilo tudi boljši dostop do trgov, pomembnih za Slovenijo in slovenske izvoznike. To bo poglobilo ponudbo storitev PM in izboljšalo učinkovitost zahtevnih komunikacijskih izzivov, s katerimi se na tujih trgih srečujejo paradni konji slovenskega gospodarstva.

 

Igor Savič, lastnik in generalni direktor, PM:

»Dogovor o partnerstvu s C3 potrjuje, da smo že zdaj del najbolj vitalnih marketinških in komunikacijskih tokov in procesov, hkrati pa nam odpira novo razvojno vizijo in priložnosti. PM postaja evropska in svetovna agencija s sedežem v Sloveniji, kar je zanimiva novica predvsem za vsa razvojno- ali mednarodnousmerjena podjetja. Svojim naročnikom bomo še laže zagotavljali najučinkovitejše komunikacijske rešitve, ki temeljijo na kreativnih in preizkušenih principih in orodjih digitalnega in vsebinskega marketinga, pa tudi dostop do svetovnih trgov.«

 

Primož Inkret, lastnik in izvršni direktor, PM:

»C3 niso samo največji, ampak korak pred drugimi glede razumevanja in celovitosti ponudbe naročnikom. Povezava daje PM možnost, da ideje, inovacije in celostno razumevanje najzahtevnejših komunikacijskih izzivov, ki smo jih doslej razvijali, ponudimo in preizkusimo tudi na najbolj zahtevnih komunikacijskih trgih. Za naše komunikacijske strokovnjake in zaposlene ter bodoče sodelavce PM pa naša povezava s C3 pomeni stabilnost in številne priložnosti za osebni strokovni razvoj. Hkrati s povezavo postaja PM izjemna priložnost za nove kadre z idejami, energijo in znanjem.«

image_pm_c3
Na sliki od leve proti desno: Igor Savič, Primož Inkret, Lukas Kircher, Rainer Burkhardt, Gregor Vogelsang.

Gregor Vogelsang, direktor, odgovoren za mednarodno širitev, C3:

»PM je zagotovo ena najbolj zanimivih komunikacijskih zgodb v Sloveniji in regiji. Je kreativna in inovativna agencija za vsebinski marketing. Odlikuje jo celostno in poglobljeno razumevanje komunikacijskih, predvsem digitalnih rešitev. Njena pozicija v slovenskem in mednarodnem prostoru, znanje in vrhunski, predvsem pa celostni projekti, ki jih je realizirala, so osnova za dolgoročno in razvojno usmerjeno povezovanje in sodelovanje. Veselimo se, da vstopa v mrežo C3, ki ni le mreža medseboj povezanih podjetij, kot so mreže vzpostavila predvsem oglaševalska podjetja, temveč je tesno integriran sistem z medsebojnim sodelovanjem, stalnimi skupnimi projekti in prepletanjem različnih znanj in izkušenj.«

 

Rainer Burkhardt, lastnik in direktor, C3:

»Zaradi njene dolgoletne prisotnosti na mednarodnem trgu smo se poznali že nekaj let, zato smo jih že od začetka naše poti razvoja C3 v globalnega šampiona na področju vsebinskega marketinga želeli imeti ob sebi. Usmerjenost PM v doseganje učinkov in rezultatov za naročnike je pomemben del njenega uspeha. Celotne ekipe se veselimo v svojem vrhunskem timu.«

 

Lukas Kircher, lastnik in direktor, C3:

»Že večkrat sem videl zaposlene v PM predavati po celem svetu. Prav neverjetno je, kako ima mala agencija iz Slovenije z vrhunsko ekipo tako globalen strokovni doseg. V minulem letu pa sem spoznal, da je PM dobro vodena in procesno organizirana agencija, zavezana rezultatom in učinkom za naročnike, z dobro in kreativno energijo, inovativnim digitalnim rešitvam, predvsem pa agencija z zelo pomembnim pozitivnim odnosom in ambicijami.«

 

O PM

PM, poslovni mediji so strateška komunikacijska agencija, ki ponuja celotno paleto komunikacijskih in marketinških storitev na načelih in orodjih vsebinskega marketinga. Kot prva specializirana agencija za vsebinski marketing v Sloveniji – ustanovljena je bila pred 11 leti – za svoje naročnike sistematično razvija pristope, rešitve in orodja vsebinskega marketinga, ki temeljijo na celostnem razumevanju digitalnega komunikacijskega okolja, hkrati pa kreativno razvija temeljna komunikacijska in medijska orodja. Njena kreativna rešitev je bila letos izbrana za digitalno oglaševalsko promocijo slovenskega turizma v svetu, med njenimi naročniki pa so številna slovenska in mednarodna podjetja: Škoda, Zavarovalnica Triglav, TRIGLAV, Zdravstvena zavarovalnica, Slovenska turistična organizacija, Porsche Slovenija, Adria Mobil, Harley Davidson, Telemach, Gospodarska zbornica Slovenije, Lidl Slovenija, NLB, Akrapovič, Unicredit Banka, ELES, Slovensko-nemška gospodarska zbornica, Union hoteli, KD Skladi, SIQ, Edition Digital, Morela okulisti, Artros in drugi. Za njih razvija celostne strategije vsebinskega marketinga ter številna digitalna in klasična komunikacijska orodja, medije, akcije, dogodke in projekte. Agencija PM šteje okoli 30 oseb, njen promet pa je lani presegel dva milijona evrov. Agencija PM je tesno mednarodno umeščena že od svoje ustanovitve; je soustanoviteljica svetovnega združenja za vsebinski marketing ICMF, organizator mednarodne strokovne konference POMP Forum, njeni strokovnjaki pa so tako člani žirij, kot tudi predavatelji na številnih največjih strokovnih dogodkih v Evropi, Avstraliji in Severni Ameriki.

 

O C3

C3 je nastal pred dobrim letom z združitvijo dveh velikih nemških agencij za vsebinski marketing, KircherBurkhardt in Burda Creative. Lani so v mrežo dodali eno izmed najuspešnješih in največjih britanskih agencij Seven, sklenili pa so že prva poslovna partnerstva v Severni in Južni Ameriki. So največja evropska mreža digitalnih ekspertov s fokusom na vsebinskem marketingu, hkrati pa ena izmed najbolj vročih in najhitreje rastočih novodobnih agencij v Evropi, z globalnimi ambicijami. Napredne storitve digitalnega in klasičnega vsebinskega marketinga izvajajo za številne mednarodne korporacije: VW, Škoda, Audi, Allianz, Deutsche Bank, Porsche, Bentley, Bosch, Deutsche Telekom, Siemens, Swarovski, Airbus, Sainsbury’s, Hyatt in številne druge. C3 odlikujejo celovito razumevanje digitalnega okolja, strateški pogled ter vrhunska kakovost vseh komunikacijskih storitev, o čemer pričajo tudi njeni uspehi na evropskem in svetovnem trgu. Trenutno šteje skupaj več kot 600 zaposlenih, več kot 80 stalnih naročnikov, njen letni promet presega 100 milijonov evrov, skupaj s Slovenijo pa imajo trenutno devet regionalnih pisarn.

English version: https://poslovnimediji.box.com/s/2srxpkprplhtfcw3532h1krsq8c5co4x
 

Povezava do podrobnejše predstavitve C3:

https://poslovnimediji.box.com/s/g36cdeebnvbp9htomjqtzhb59tpw7gaz

Na vrh